Konzultácia zdarma
Správa sociálnych sietí.
STRATÉGIA FB A IG REKLAMY
Na základe cieľov stanovíme najlepší typ reklamy pre Facebook a Instagram, rozpočet a časový horizont, v ktorom dokážeme dosiahnuť požadované výsledky.
CIEĽOVÉ PUBLIKUM
Analýza cieľového publika. Cielenie Facebook a Instagram reklamy na užívateľov podľa demografických údajov, záujmov, aktivity a zariadení, z ktorých sa pripájajú.
DYNAMICKÝ REMARKETING
Spustenie štandardného a dynamického remarketingu, inštalácia Facebook pixel kódu, nastavenie produktového katalógu. Spustenie personalizovaných reklám.
KREATÍVY A GRAFIKA
Úprava bannerov podľa požiadaviek reklamných kampaní na Facebooku alebo Instagrame. Spúšťame reklamu v rôznych formátoch carousel, banner, kolekcia alebo video.
A/B TEST
Spustenie rôznych kombinácií cieľových publík a formátov reklamy pre zaručenie, čo najefektívnejšie adresovanej reklamy a čo najnižšej ceny za klik a konverziu.
NÁVRATNOSŤ INVESTÍCIE A OPTIMALIZÁCIA
Sledovanie cien za kliknutie a efektivity reklám. Úpravy reklám, rozpočtov a publík podľa výkonnosti, vedúce k lepšej návratnosti investície
ODBORNOSŤ
PROAKTIVITA
PORADENSTVO
KOMPLEXNOSŤ
Komu pomáhame
E-shop Zdenkatri.sk má pestrú ponuku produktov pre deti. Zabezpečili sme prepojenie s predajcom Mall.sk a Heurekou. Cez systém Mergado sme upravili názvy kategórií.
Často kladené
otázky.
Koľko stojí reklama na Facebooku a Instagrame?
Pri reklame na sociálnych sieťach Facebook a Instagrame dokážete presne definovať denný rozpočet alebo rozpočet na celú živnotnosť reklamnej kampane. Cena za kliknutie na reklamu sa pohybuje v rozmedzí 0,15 – 0,25€. Dobrou správou je, že za 10€/deň je možné osloviť stovky až tisícky užívateľov a získať relevantnú návštevnosť webu, zvýšiť povedomie o značke a nakoniec získať viac objednávok. Rozpočet môžete prispôsobiť vašim možnostiam a cieľom. Nájdeme ideálne riešenie online reklamy na Facebooku a Instagrame bez ohľadu nato aký veľký je váš rozpočet.
Ako môže reklama na Facebooku pomôcť môjmu biznisu?
Reklamu na Facebooku a Instagrame by sme mohli rozdeliť do 2 hlavných kategórií: A, Reklama s cieľom budovania povedomia, zlepšovania interakcie so značkou, budovanie vzťahu so zákazníkom a zvýšenie návštevnosti webu. Prostredníctvom tohto typu dokážete vytvárať u užívateľov pamäťové štruktúry, ktoré sa aktivujú v momente, keď je užívateľ pripravený vykonať nákup. B, Remarketingová reklama, ktorej cieľom je znovu oslovenie užívateľov, ktorí už v minulosti vykonali nejakú akciu na webe. Môže ísť napríklad o užívateľov, ktorí boli v nákupnom košíku, ale nedokončili nákup. Tento typ reklám sa vyznačuje dobrou mierou konverzie a pri veľkej časti e-shopov je pri správne nastavenej stratégií rýchlo rentabilný.
Ako dlho potrvá, kým uvidím výsledky z reklamy na Facebooku a Instagrame?
Stratím po skončení spolupráce nastavenia vo Facebook účte, ktoré zrealizujete?
Všetky nastavenia, reklamné kampane, facebook pixel kód a reklamné texty ostanú dostupné aj po ukončení našej spolupráce. Ste výhradným vlastníkom reklamných účtov, všetky zmeny, ktoré vykonáme budete mať k dispozícií.
Ako bude prebiehať spolupráca ak si objednám reklamu na Facebooku a Instagrame?
S klientmi spolupracujeme v mesačných cykloch. To znamená, že nie ste viazaný žiadnou dlhodobou zmluvou a platíte vždy len za prácu v danom mesiaci. S väčšinou klientov spolupracujeme dlhodobo šesť a viac mesiacov. Nastavenia kódov, konverzných akcií a reklamných kampaní budete mať k dispozícií aj po ukončení spolupráce, keďže je všetko realizované vo vašich účtoch.
I. Etapa – Nastavenie
1. Konzultácia s klientom o jeho cieľoch a podnikaní
2. Zanalyzujeme portfólio produktov alebo služieb, ktoré klient ponúka
3. Pomôžeme s nastavením Business Manager účtu a inštaláciou kódu Facebook pixel
4. Postaráme sa o bezchybné meranie konverzií
5. Analýza a vytvorenie publík na základe cieľovej skupiny
6. Návrh štruktúry reklamných kampaní a skupín pre Facebook a Instagram
7. Vytvorenie katalógu produktov
8. Príprava remarketingových publík, spustenie dynamického remarketingu
9. Konzultácia nastavených kampaní pred spustením
II. Etapa – Optimalizácia
1. Optimalizácia vytvorených reklamných kampaní
2. A/B Testovanie rôznych kombinácií publík a formátov reklamy
3. Adaptácia rozpočtov reklám podľa výsledkov A/B testovania
4. Diagnostika relevancie reklamy
5. Úprava reklamy pre zabezpečenie čo najvyššej relevancie reklamy
6. Celkové úpravy v účte vedúce k maximálnej návratnosti investície do reklám
7. Reportovanie výsledkov a konzultácie