Facebook a instagram reklama

Sociálne siete sú najsilnejším nástrojom pre zlepšenie interakcie vašej značky a užívateľov. Na Facebooku a Instagrame nastavíme reklamné kampane pre vaše cieľové publikum a spustíme remarketing pre získanie nových objednávok. Ich výhodou je nižšia cena za klik, ako pri reklamách na iných online platformách.

Reklama na
Facebooku a Instagrame

STRATÉGIA FB A IG REKLAMY

Na základe cieľov stanovíme najlepší typ reklamy pre Facebook a Instagram, rozpočet a časový horizont, v ktorom dokážeme dosiahnuť požadované výsledky.

CIEĽOVÉ PUBLIKUM

Analýza cieľového publika. Cielenie Facebook a Instagram reklamy na užívateľov podľa demografických údajov, záujmov, aktivity a zariadení, z ktorých sa pripájajú.

DYNAMICKÝ REMARKETING

Spustenie štandardného a dynamického remarketingu, inštalácia Facebook pixel kódu, nastavenie produktového katalógu. Spustenie personalizovaných reklám.

KREATÍVY A GRAFIKA

Úprava bannerov podľa požiadaviek reklamných kampaní na Facebooku alebo Instagrame. Spúšťame reklamu v rôznych formátoch carousel, banner, kolekcia alebo video.

A/B TEST

Spustenie rôznych kombinácií cieľových publík a formátov reklamy pre zaručenie, čo najefektívnejšie adresovanej reklamy a čo najnižšej ceny za klik a konverziu.

NÁVRATNOSŤ INVESTÍCIE A OPTIMALIZÁCIA

Sledovanie cien za kliknutie a efektivity reklám. Úpravy reklám, rozpočtov a publík podľa výkonnosti, vedúce k lepšej návratnosti investície

R

ODBORNOSŤ

Tím certifikovaných odborníkov na digitálny marketing
R

PROAKTIVITA

Aktívne vyhľadávame pre klientov nové možnosti, aby boli o krok pred konkurenciou.
R

PORADENSTVO

Počas spolupráce poskytujeme poradenstvo a konzultácie zadarmo.
R

KOMPLEXNOSŤ

Dodávame komplexné riešenia online marketingu navrhnuté pre vaše podnikateľské prostredie.

Komu pomáhame

HairBodySkin je e-shop, ktorý sa zaoberá predajom beauty produktov. Správne nastavený pixel kód a katalóg produktov sú základom pre remarketing, ktorý je nosnou súčasťou stratégie reklamných kampaní.
E-shop, ktorý ponúka LED osvetlenie, moderné zásuvky a vypínače. Nastavili sme dynamický remarketing a spustili A/B testovanie. Výsledkom bola návratnosť investície 1300%
Firma Panama Kuchyne je slovenský výrobca kuchýň. V dobe lockdownu sme dokázali zabezpečiť získanie záujemcov o novú kuchyňu reklamou na facebooku, ktorej cieľom bolo zbieranie kontaktov.
Mobilná aplikácia, kde si môžete objednať jedlo z rôznych reštaurácií. Pomocou originálnej Facebook a Instagram reklamy sme dosiahli zvýšenie povedomia a rýchly nárast objednávok v krátkom čase.

KONZULTÁCIA ONLINE MARKETINGU S EXPERTOM ZADARMO

Zistite ako môže vaše podnikanie rásť s využitím špičkového digitálneho marketingu.

Nezáväzná, 30 minútová konzultácia digitálneho marketingu.
Nestrácajte zákazníkov, kliknite na tlačidlo a naplánujte hovor ešte dnes

Často kladené
otázky.

Koľko stojí reklama na Facebooku a Instagrame?

Pri reklame na sociálnych sieťach Facebook a Instagrame dokážete presne definovať denný rozpočet alebo rozpočet na celú živnotnosť reklamnej kampane. Cena za kliknutie na reklamu sa pohybuje v rozmedzí 0,15 – 0,25€. Dobrou správou je, že za 10€/deň je možné osloviť stovky až tisícky užívateľov a získať relevantnú návštevnosť webu, zvýšiť povedomie o značke a nakoniec získať viac objednávok. Rozpočet môžete prispôsobiť vašim možnostiam a cieľom. Nájdeme ideálne riešenie online reklamy na Facebooku a Instagrame bez ohľadu nato aký veľký je váš rozpočet.

Ako môže reklama na Facebooku pomôcť môjmu biznisu?

Reklamu na Facebooku a Instagrame by sme mohli rozdeliť do 2 hlavných kategórií: A, Reklama s cieľom budovania povedomia, zlepšovania interakcie so značkou, budovanie vzťahu so zákazníkom a zvýšenie návštevnosti webu. Prostredníctvom tohto typu dokážete vytvárať u užívateľov pamäťové štruktúry, ktoré sa aktivujú v momente, keď je užívateľ pripravený vykonať nákup. B, Remarketingová reklama, ktorej cieľom je znovu oslovenie užívateľov, ktorí už v minulosti vykonali nejakú akciu na webe. Môže ísť napríklad o užívateľov, ktorí boli v nákupnom košíku, ale nedokončili nákup. Tento typ reklám sa vyznačuje dobrou mierou konverzie a pri veľkej časti e-shopov je pri správne nastavenej stratégií rýchlo rentabilný.

Ako dlho potrvá, kým uvidím výsledky z reklamy na Facebooku a Instagrame?
Po aktivovaní reklamných kampaní začne získavať váš web vo veľmi krátkom čase nových návštevníkov. To, ako dlho potrvá, kým dosiahnete požadované výsledky závisí od samotného cieľa reklamy. Doporučujeme byť trpezlivý a 30 – 60 dní vyhradiť na dostatočné testovanie cieľových publík, formátov reklamy a typov reklamných kampaní. Na základe výsledkov z A/B testovania dokážete správne smerovať vašu marktingovú stratégiu a dosiahnuť žiadúce čísla
Stratím po skončení spolupráce nastavenia vo Facebook účte, ktoré zrealizujete?

Všetky nastavenia, reklamné kampane, facebook pixel kód a reklamné texty ostanú dostupné aj po ukončení našej spolupráce. Ste výhradným vlastníkom reklamných účtov, všetky zmeny, ktoré vykonáme budete mať k dispozícií.

Ako bude prebiehať spolupráca ak si objednám reklamu na Facebooku a Instagrame?

S klientmi spolupracujeme v mesačných cykloch. To znamená, že nie ste viazaný žiadnou dlhodobou zmluvou a platíte vždy len za prácu v danom mesiaci. S väčšinou klientov spolupracujeme dlhodobo šesť a viac mesiacov. Nastavenia kódov, konverzných akcií a reklamných kampaní budete mať k dispozícií aj po ukončení spolupráce, keďže je všetko realizované vo vašich účtoch.

I. Etapa – Nastavenie

1. Konzultácia s klientom o jeho cieľoch a podnikaní

2. Zanalyzujeme portfólio produktov alebo služieb, ktoré klient ponúka

3. Pomôžeme s nastavením Business Manager účtu a inštaláciou kódu Facebook pixel

4. Postaráme sa o bezchybné meranie konverzií

5. Analýza a vytvorenie publík na základe cieľovej skupiny

6. Návrh štruktúry reklamných kampaní a skupín pre Facebook a Instagram

7. Vytvorenie katalógu produktov

8. Príprava remarketingových publík, spustenie dynamického remarketingu

9. Konzultácia nastavených kampaní pred spustením

II. Etapa – Optimalizácia

1. Optimalizácia vytvorených reklamných kampaní

2. A/B Testovanie rôznych kombinácií publík a formátov reklamy

3. Adaptácia rozpočtov reklám podľa výsledkov A/B testovania

4. Diagnostika relevancie reklamy

5. Úprava reklamy pre zabezpečenie čo najvyššej relevancie reklamy

6. Celkové úpravy v účte vedúce k maximálnej návratnosti investície do reklám

7. Reportovanie výsledkov a konzultácie

Viete mi poradiť, ktorý typ FB a IG reklamy je pre môj projekt vhodný?
Na základe našich skúsenosti dokážeme určiť a odporučiť vám, ktorý typ Facebook reklamy bude pre dosiahnutie vášho cieľa najlepší. Vždy sa sústredíme na čo najnižšiu cenu za získanie novej objednávky a chránime vás pred nerentabilnými výdavkami. Neváhajte sa na nás obrátiť ak si nie ste istý, aký typ reklamy by mohol pomôcť vášmu podnikaniu.